Wordless Wednesday – # One Thousand Million Smiles

Wordless Wednesday – One Thousand Million Smiles

Baby Aslah tersenyum

Wordless Wednesday – Blogger akan pos gambar tanpa penjelasan mengenainya.

Published by

akubiomed

AkuBiomed mula menulis blog pada 2008. Berminat dengan SEO dan mengulas produk selain mempunyai minat didalam sukan pemotoran MotoGP. Cabang seni fotografi yang baru diceburi dan suka klik-klik dengan kamera DSLR. AkuLens adalah foto blog Ekspresi lensa.

94 thoughts on “Wordless Wednesday – # One Thousand Million Smiles”

  1. Pingback: Wordless Wednesday - # Awak busuklah!
  2. Senyumannya memang jadi penawar hati ibu bapanya.. Comel sangat baby Aslah… 😀

    [Reply]

    suri Reply:

    bila letih tengok anak-anak gelak jadi kita terhibur

    [Reply]

  3. dah besar baby Aslah..dulu baring dalam pangkuan je..rambut pun dah pjg 😉

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Memang sengaja biarkan panjang. Ini pun disebabkan kerinting kalau mandi rambutnya lagi panjang. :-)

    [Reply]

    suri Reply:

    rambut keriting hee saya baru tahu. adakah dia mengikut rambut mamanya? heee

    [Reply]

  4. oh tidak bukan iklan gigi tpi mg ctk batang giginya tumbuh

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Ada pengiklanan yang sudi ambil Aslah jadi model iklan cilik? :-)

    [Reply]

    suri Reply:

    kalau saya sanggup pun saya tak ada rm cukup nak bayar ni heee

    [Reply]

  5. ala tomei2..gigi 5 batang je??mana gigi lain?? belum tumbuh??cepat minta ngan daddy duit pi beli gigi yer hehehe
    anak awak ke ni bro?

    [Reply]

    hafizmd
    Twitter:
    Reply:

    hehe…selalu jugak kacau budak2 yg takde gigi time korban…

    “haaa…kita ambil gigi lembu pasang kat mulut dia…”
    hafizmd recently posted…Wordless Wednesday #17 Untuk Orang Bujang?My Profile

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Anak saya yang paling kecil. Gigi susu belum penuh lagi.

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge