Wordless Wednesday – # One Thousand Million Smiles

Wordless Wednesday – One Thousand Million Smiles

Baby Aslah tersenyum

Wordless Wednesday – Blogger akan pos gambar tanpa penjelasan mengenainya.

Comments

comments

94 thoughts on “Wordless Wednesday – # One Thousand Million Smiles”

  1. Pingback: Wordless Wednesday - # Awak busuklah!
  2. Senyumannya memang jadi penawar hati ibu bapanya.. Comel sangat baby Aslah… 😀

    [Reply]

    suri Reply:

    bila letih tengok anak-anak gelak jadi kita terhibur

    [Reply]

  3. dah besar baby Aslah..dulu baring dalam pangkuan je..rambut pun dah pjg 😉

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Memang sengaja biarkan panjang. Ini pun disebabkan kerinting kalau mandi rambutnya lagi panjang. :-)

    [Reply]

    suri Reply:

    rambut keriting hee saya baru tahu. adakah dia mengikut rambut mamanya? heee

    [Reply]

  4. oh tidak bukan iklan gigi tpi mg ctk batang giginya tumbuh

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Ada pengiklanan yang sudi ambil Aslah jadi model iklan cilik? :-)

    [Reply]

    suri Reply:

    kalau saya sanggup pun saya tak ada rm cukup nak bayar ni heee

    [Reply]

  5. ala tomei2..gigi 5 batang je??mana gigi lain?? belum tumbuh??cepat minta ngan daddy duit pi beli gigi yer hehehe
    anak awak ke ni bro?

    [Reply]

    hafizmd
    Twitter:
    Reply:

    hehe…selalu jugak kacau budak2 yg takde gigi time korban…

    “haaa…kita ambil gigi lembu pasang kat mulut dia…”
    hafizmd recently posted…Wordless Wednesday #17 Untuk Orang Bujang?My Profile

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Anak saya yang paling kecil. Gigi susu belum penuh lagi.

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge