94 thoughts on “Wordless Wednesday – # One Thousand Million Smiles”

  1. Pingback: Wordless Wednesday - # Awak busuklah!
  2. Senyumannya memang jadi penawar hati ibu bapanya.. Comel sangat baby Aslah… :D

    [Reply]

    suri Reply:

    bila letih tengok anak-anak gelak jadi kita terhibur

    [Reply]

  3. dah besar baby Aslah..dulu baring dalam pangkuan je..rambut pun dah pjg ;)

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Memang sengaja biarkan panjang. Ini pun disebabkan kerinting kalau mandi rambutnya lagi panjang. :-)

    [Reply]

    suri Reply:

    rambut keriting hee saya baru tahu. adakah dia mengikut rambut mamanya? heee

    [Reply]

  4. oh tidak bukan iklan gigi tpi mg ctk batang giginya tumbuh

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Ada pengiklanan yang sudi ambil Aslah jadi model iklan cilik? :-)

    [Reply]

    suri Reply:

    kalau saya sanggup pun saya tak ada rm cukup nak bayar ni heee

    [Reply]

  5. Assalam…
    wahh…sudah ada gigi…

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Gigi atas hampir penuh tetapi 2 batang gigi hadapan untuk bahagian bawah.

    [Reply]

    suri Reply:

    gigi baru memang cantik tumbuhnya..

    [Reply]

  6. ala tomei2..gigi 5 batang je??mana gigi lain?? belum tumbuh??cepat minta ngan daddy duit pi beli gigi yer hehehe
    anak awak ke ni bro?

    [Reply]

    hafizmd Reply:

    hehe…selalu jugak kacau budak2 yg takde gigi time korban…

    “haaa…kita ambil gigi lembu pasang kat mulut dia…”
    hafizmd recently posted…Wordless Wednesday #17 Untuk Orang Bujang?My Profile

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Anak saya yang paling kecil. Gigi susu belum penuh lagi.

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge