Wordless Wednesday – #bahan-bahan membuat PopCorn

Wordless Wednesday – bahan-bahan membuat PopCorn.

Bahan-bahan membuat PopCorn

Wordless Wednesday – Blogger akan pos gambar tanpa penjelasan mengenainya.

p/s: Klik untuk melihat pembuatan PopCorn.

Comments

comments

[Sponsored Video]

Published by

akubiomed

AkuBiomed mula menulis blog pada 2008. Berminat dengan SEO dan mengulas produk selain mempunyai minat didalam sukan pemotoran MotoGP. Cabang seni fotografi yang baru diceburi dan suka klik-klik dengan kamera DSLR. AkuLens adalah foto blog Ekspresi lensa.

37 thoughts on “Wordless Wednesday – #bahan-bahan membuat PopCorn”

  1. Pingback: Wordless Wednesday - #Back to school
  2. Pingback: Wordless Wednesday – #Back to school
  3. hehe..senang aje nak membuat nya.

    pst : Sya selalu singgah blog masak2. tapi xpernah jumpa org ajar buat popcorn. Tetiba datang blog akubio, terus dapat resepi mudah ni
    MEKAR recently posted…Gambar Menarik di Gunung JeraiMy Profile

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    He..he..perlu berterima kasih kerana resepi ini saya dapat daripada beliau.

    [Reply]

  4. yups
    mudah, murah dan sedap

    [Reply]

    suri Reply:

    saya suka warna warni

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Untuk warna letak perwarna makanan. :-)

    [Reply]

    suri Reply:

    ya sy dah merata cari kat taman kedai tak der..kena pi tesco gak..bila dha buat nnti sy akan muat naik.insyallah

    [Reply]

  5. Nikmat bila rasa yang buat sendiri. Nak-nak waktu masih panas tu

    [Reply]

    suri Reply:

    waktu tgok wayang kt rumah cerita hantu or cerita kartun heeeee

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Betultuh, makan ketika masih panas memang layan. :-)

    [Reply]

    suri Reply:

    bahkan waktu huung minggu tengok movie kt tv ke cerita bolly

    [Reply]

  6. Tak de la renyah mana pun nak buat pop corn sendiri…cuma 3 bahan jerr…tapi klau buat sendiri tentu lagi pueh hati….:)
    yas recently posted…Tragedi Ombak Besar Di Terengganu – Gambar dan VideoMy Profile

    [Reply]

    suri Reply:

    seb jimat.naka makn byk2 pun blh heee..

    [Reply]

    yas Reply:

    Jangan sampai sendawa pun bau pop corn eh…hehehe
    yas recently posted…Dialog Antara Agama di Televisyen – Pandangan Anda?My Profile

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Bersedialah untuk melihat PopCorn meletup dan melompat keluar. :-)

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge