Wordless Wednesday – # Awak busuklah!

Wordless Wednesday – Awak busuklah!

Baby Aslah gaya busuk

Wordless Wednesday – Blogger akan pos gambar tanpa penjelasan mengenainya.

Published by

akubiomed

AkuBiomed mula menulis blog pada 2008. Berminat dengan SEO dan mengulas produk selain mempunyai minat didalam sukan pemotoran MotoGP. Cabang seni fotografi yang baru diceburi dan suka klik-klik dengan kamera DSLR. AkuLens adalah foto blog Ekspresi lensa.

104 thoughts on “Wordless Wednesday – # Awak busuklah!”

  1. best ada budak kecik kt rumah.. . ada anak buah pun kt semenanjung.. . tu pun perempuan… . teringin sangat nak ada anak buah lelaki.. .huhuw.. . sekarang ni duduk 2 beradik je kt rumah.. . .
    MDHAFiZ.NET recently posted…Malaysia Vs Philipines (International Friendly Match 2012)My Profile

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Macam kalau kita tukar. Bro ambil lelaki dan saya ambil perempuan. :-)

    [Reply]

    suri Reply:

    lekas ar kwion baru rasa lega d hti heee

    [Reply]

  2. dah pandai nak posing sekarang ni..adakah populariti abang koning akan menurun ? hehehe

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Abang Koning tetap terbaik sebab nama pun abang Koning. :-)
    akubiomed recently posted…Lisa Surihani naik berat badan, apa kes AkuBiomed dan Broframestone?My Profile

    [Reply]

    Mus
    Twitter:
    Reply:

    Abang Koning ada auranya sendiri
    Mus recently posted…Gambar Selepas Sawah Padi Dituai Di Kota BeludMy Profile

    [Reply]

    suri Reply:

    napak gayanya kenalah buat bgtu..

    [Reply]

  3. trus ilang fokus kat busuk..terfokus kat gigi lak..hehe
    Jebeng Otai™ recently posted…Wordless Wednesday : TemanMy Profile

    [Reply]

    hafizmd
    Twitter:
    Reply:

    hehe…gigi ada nilai tu…comel… =)
    hafizmd recently posted…5 Entri Pilihan Katakunci Lelaki KacakMy Profile

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    He..hee..tang gigi juga yang berkenan.
    akubiomed recently posted…Lisa Surihani naik berat badan, apa kes AkuBiomed dan Broframestone?My Profile

    [Reply]

    suri Reply:

    gigi putih mesti cantik mau jdi duta ikln ubt ggi barangkali

    [Reply]

  4. siapa yang busuk tu??..hehehe

    [Reply]

    hafizmd
    Twitter:
    Reply:

    babah dia kot?hehehee
    hafizmd recently posted…5 Entri Pilihan Katakunci Lelaki KacakMy Profile

    [Reply]

    suri Reply:

    bro hafiz mucuk hee..achomm! smpi ipoh bau dia deh..

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Siapalah agaknya yang busuk? :-)
    akubiomed recently posted…Projek hujung minggu – tukar bingkai cermin tingkap Nako.My Profile

    [Reply]

    suri Reply:

    ya kemungkinan bro ab punya angkara.. masa amik pic tu anak bt lagu tu..ab yag mmg masam barangkali ..jgn marh bergurau jer

    [Reply]

    suri Reply:

    kimmie le jeeeeee lalala… achomMM!

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge