104 thoughts on “Wordless Wednesday – # Awak busuklah!”

  1. best ada budak kecik kt rumah.. . ada anak buah pun kt semenanjung.. . tu pun perempuan… . teringin sangat nak ada anak buah lelaki.. .huhuw.. . sekarang ni duduk 2 beradik je kt rumah.. . .
    MDHAFiZ.NET recently posted…Malaysia Vs Philipines (International Friendly Match 2012)My Profile

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Macam kalau kita tukar. Bro ambil lelaki dan saya ambil perempuan. :-)

    [Reply]

    suri Reply:

    lekas ar kwion baru rasa lega d hti heee

    [Reply]

  2. dah pandai nak posing sekarang ni..adakah populariti abang koning akan menurun ? hehehe

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Abang Koning tetap terbaik sebab nama pun abang Koning. :-)
    akubiomed recently posted…Lisa Surihani naik berat badan, apa kes AkuBiomed dan Broframestone?My Profile

    [Reply]

    Mus Reply:

    Abang Koning ada auranya sendiri
    Mus recently posted…Gambar Selepas Sawah Padi Dituai Di Kota BeludMy Profile

    [Reply]

    suri Reply:

    napak gayanya kenalah buat bgtu..

    [Reply]

  3. trus ilang fokus kat busuk..terfokus kat gigi lak..hehe
    Jebeng Otai™ recently posted…Wordless Wednesday : TemanMy Profile

    [Reply]

    hafizmd Reply:

    hehe…gigi ada nilai tu…comel… =)
    hafizmd recently posted…5 Entri Pilihan Katakunci Lelaki KacakMy Profile

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    He..hee..tang gigi juga yang berkenan.
    akubiomed recently posted…Lisa Surihani naik berat badan, apa kes AkuBiomed dan Broframestone?My Profile

    [Reply]

    suri Reply:

    gigi putih mesti cantik mau jdi duta ikln ubt ggi barangkali

    [Reply]

  4. siapa yang busuk tu??..hehehe

    [Reply]

    hafizmd Reply:

    babah dia kot?hehehee
    hafizmd recently posted…5 Entri Pilihan Katakunci Lelaki KacakMy Profile

    [Reply]

    suri Reply:

    bro hafiz mucuk hee..achomm! smpi ipoh bau dia deh..

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Siapalah agaknya yang busuk? :-)
    akubiomed recently posted…Projek hujung minggu – tukar bingkai cermin tingkap Nako.My Profile

    [Reply]

    suri Reply:

    ya kemungkinan bro ab punya angkara.. masa amik pic tu anak bt lagu tu..ab yag mmg masam barangkali ..jgn marh bergurau jer

    [Reply]

    suri Reply:

    kimmie le jeeeeee lalala… achomMM!

    [Reply]

  5. Assalam..
    eee..tunjuk gigi 4 batang.
    geram tengok, nampak happy je…

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Gigi atas sahaja nampak yang penuh. :-)

    [Reply]

    suri Reply:

    masa tumbuh 1 btg mesti lagi kelakar

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge