58 thoughts on “Wordless Wednesday #6 – Selipar Fipper”

  1. Negara lain beli getah kat negara kita, jadikan selipar pastu jual semula kat malaysia. Agak2 negara mana yang lebih untung?
    Perkataan jepun pada selipar tu cuma kat ada negara kita je ke?

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Sudah semestinya negara yang menukar daripada bahan mentah ke bentuk lain lagi menguntungkan. Sama juga terjadi satu produk jus kulit mangga dikatakan Malaysia tidak mempunyai kepakaran terpaksa dihantar ke Amerika untuk di proses dan dijual balik di Malaysia.

    Saya pun rasa nama selipar Jepun berasal dari Malayisa. Mungkin sahabat ada info mengenai sejarah selipar Jepun sila maklum didalam komen

    [Reply]

  2. alahai…kaki seksinya.haha…
    Pacifista – X recently posted…5 + 2 Blog Paling Kerap Dilawati 2011 @ DenaihatiMy Profile

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Sebenarnya hendak cari subjek. Kalau guna kaki perempuan sebagai subjek nanti dapat saham pula. Akhir-akhir guna kaki sendiri sebagai subjek :-)

    [Reply]

    Pacifista - X Reply:

    haha…kaki sendiri pun dah boleh buat orang perempuan terliur melihatnya.haha…
    Pacifista – X recently posted…Blogger dan TaglineMy Profile

    [Reply]

    Chipcoklat Reply:

    tgk kaki pun bleh terliuar yekkk..

    [Reply]

    Chipcoklat Reply:

    *terliur

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Aduhai lain jadinya ha..ha…

    [Reply]

  3. Wow..seksi nya kaki..hehe.. (org suruh tgk selipar, dia tgk kaki !)

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Tidak boleh lawan kaki Julia Robert dalam Pretty Woman. Sahaja tidak mahu fokus atas sedikit nanti nampak bulu kaki. Ha..ha…

    [Reply]

  4. dah lama tak pakai selipar mcm ni (yg ada pemisah ibu jari) pergi jalan2..sbb kena pakai stokin… :D

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Sudah ada stokin jari atau toe sock masih boleh pakai selipar Jepun :-)

    [Reply]

  5. jgn pakai gi terawih. nnt hilang :P
    Ekspresi Ruang recently posted…Meja Konsol Ardu Inspirasi Tulang Belakang ManusiaMy Profile

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Dah banyak selipar. Yang pakai selipar tidak ingat mana satu selipar yang digunakan ketika mengerjakan solat Terawih sebab pergi selipar lain balik selipar lain:-)

    [Reply]

    muhammad fakhruddin
    Twitter:
    Reply:

    Hehehe…jangan beli selipar mahal-mahal kalau takut hilang. Paling tidak, hilang selipar sebab pergi beribadat + dapat pahala sabar.
    muhammad fakhruddin recently posted…Muhasabah Seorang PembacaMy Profile

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge