Cerita Selebriti patung lilin Salman Khan

Patung lilin Salman Khan di Madam Tussauds.

Pejam celik pejam celik sudah sampai hari Khamis cepat betul masa berlalu. Tahun Baru Cina pun baru sahaja berlalu dan umat islam bakal menyambut Maulidur Rasul pada Selasa minggu hadapan bersamaan  12hb Rabiul Awal 1432 Hijrah tahun Islam. Hari ini hari Khamis malam Jumaat dinanti-nantikan pasangan  yang baru bernikah pada hujung minggu lepas (antara 4hb – 6hb Feb 2011). Blog AkuBiomed ingin bercerita sedikit mengenai budak nakal Hindustan iaitu selebriti Salman Khan melenting apa bila Mufti India menegur mengenai pembinaan patung lilinnya di Madam Tussauds London England.

Apa yang hendak dikongsikan didalam blog AkuBiomed hari ini adalah berbeza daripada entri-entri terdahulu dengan melupakan seketika teknik-teknik SEO dengan bercerita perihal selebriti hero Hindustan Salman Khan yang berdada bidang serta sasa. Salman Khan telah berlakon sebanyak 50 buah filem termasuk yang terbaru adalah filem Dabangg telah memecah box office. Filem Dabangg lakonan Salman Khan telah mengatasi kutipan pembukaan 3 Idiots lakonan aktor Amir Khan.

patung lilin salman khan

Salman Khan didalam Dabangg

Baru-baru ini aktor Salman Khan dengan berani melenting apabila mufti India Salim Ahmad Qasmi telah mengeluarkan fatwa kerana Salman Khan telah membenarkan patung lilin dirinya dibina oleh Madame Tussaud di London England. Salman Khan merasakan dirinya adalah mangsa keadaan kerana pada ketika Shah Rukh Khan juga mempunyai patung lilin di Madame Tussaud tidak pula diperkatakan.

Patung lilin Hrithik Roshan, Salman Khan dan Shahrukh Khan di Madame Tussauds

Promo lagu tema filem Dabangg

p/s: Jangan sesekali pertikai hukum Allah

241 total views, 3 views today

86 thoughts on “Cerita Selebriti patung lilin Salman Khan”

  1. Pingback: Amitabh Bachan tidak mahu terima bayaran
  2. Pingback: Menempuhi kegelapan malam yang panjang
  3. mufti india menjalankan tugasnya..pada masa yang sama minat kat si Salman Khan barangkali

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Teringat pesanan cikgu semasa sekolah kenapa cikgu marah kerana tanda sayang

    [Reply]

  4. Pingback: Temujanji dengan Shahrukh khan
  5. mmg patutla salman khan melenting,org lain bleh buat dia tak bleh plak,apekehe? tapi lagi tak patut buat patung lilin sbb dah mmg haram di sisi agama islam.

    [Reply]

  6. Hai bro.. pehal ni, tetiba crita pasal hindustan plak.. hi hi. Pasal si Salman ni, apa nak heran dia kan memang dh dikenali sebagai pelakon yg mcm2 hal.
    Aku kalau tgok cerita hindustan, rasa mcm sama dgn tengok kartun.. hi hi

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Masa Google nak cari info lain sekali keluar cerita patung Salman Khan.

    [Reply]

  7. memperhatikan wajah Shahrukh Khan mirip alexandro del piero yach mas?… :D
    Komodo Island Is The NEW 7 Wonders Of The World recently posted…Komodo Island Is The NEW 7 Wonders Of The WorldMy Profile

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Siapa pula Alexandro Del Piero. Sekejap saya pergi Google

    Hmm…rupanya pemain bola Juventus memang ada iras :-)

    [Reply]

    Ladfe Amir Reply:

    Del Piero ayam tambatan tua Juventes dan Italy

    [Reply]

  8. Bukan setakat Islam atas nama semata-mata, tetapi sanggup juga mempertikaikan hukum Allah..

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Minta-minta jauh perkara sebegeni dan memberi ketetapan hati

    [Reply]

  9. india ada mufti…???
    1st time dgr nih.. nama dia mufti jugak ke??

    dulu baru saja dengar cerita tentang kesultanan india…di masjid seminggu lalu.. :)

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Saya pun baru tahu di India ada mufti juga seperti di Malaysia

    [Reply]

  10. Pasni Malaysia mulalah nak tiru…ha3

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Haram pembinaan patung

    [Reply]

    decrewz Reply:

    Harap2 xdelah org islam kita nak buat.. Sekarang kan dah panyak sangat ikutan ala2 barat..

    [Reply]

  11. Salman K tu yg idi–.. uuppppssss!!
    ..Muslim yek?

    [Reply]

    adele Reply:

    ada Khan di blkg..muslim lah tu..mcm2lah pelakon skrg..

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Shahrukh Khan, Salman Khan dan Amir Khan adalah muslim pada nama tapi amalan seorang islam belum tahu lagi

    [Reply]

  12. dah lama tak layan hindustan.. hehe.. releven lagi ek salman khan ni..

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Untuk filem Dabangg ini meletup bukan setakat di India turut meletup diluar India

    [Reply]

  13. salam.. wah! Nampak macam menarik la filem tue. Hurm, Salman marah ek? Aduhai…macam-macam lah diorang nie…

    Hurm,berdosa kan?

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Filem genre aksi komedi lakonan Salman Khan

    [Reply]

  14. Ne baru tau diorg sume adde patung lilin…heheh…tOruk den..

    Jom Beriadah Menaiki BUGGY RIDE di TAMAN BOTANIKAL MELAKA

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Tuh lah pasal, saya pun baru tahu aktor Hindustan mempunyai patung lilin

    [Reply]

    Panduan Buah Pinggang Sihat Reply:

    Salam bro,

    Depa ni semua Islamke?

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Mereka ini memang islam kecuali Hrithik Roshan tetapi isterinya seorang islam

    [Reply]

  15. hm..Dabangg menang filem terbaik dalam Zee Cine Awrd 2010 baru2 ni..menewaskan filem My name is khan dan juga filem politik Raajneeti,

    p/s:ada manusia ingat boleh menandingi tuhan..silap sama sekali

    [Reply]

    akubiomed Reply:

    Hmm..filem Dabangg memang meletup

    [Reply]

    Ladfe Amir Reply:

    kena cari ni cite ni.seblm ni layan 3 idiots aje

    [Reply]

    suri Reply:

    saya sempat tengok cerita itu sekejap jer
    suri recently posted…NegarakuMy Profile

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge